آیا هنوز هم می‌شود بک لینک خرید؟
نوشته شده توسط : مهمان نواز


کسی جلوی شمارا نگرفته میباشد ساخت بک لینک رایگان  که بک لینک و پیوند بخرید یا این که نخرید، تنها بدانید که خیلی وقت میباشد که گوگل برای این لینک و پیوند‌ها قیمت خاصی در حیث نمی‌گیرد و اکثرا این لینک و پیوند‌ها تاثیر منفی می گذارند. اما هنوز تنی چند از تارنما‌ها می‌باشند که با این که پیوند خریده‌اند و می فروشند، سکو‌های نسبتا خیر و خوبی در گوگل دارا‌هستند. البته می شود این ایرادات را به باگ‌هایی که در الگوریتم‌های گوگل وجود دارااست ربط اعطا کرد. اینترنت آنقدر عظیم میباشد که گوگل تا بخواهد کلیه طرز‌های ذیل پا گذاشتن قانون ها را شناسایی نماید مقطع متعددی ارتفاع می کشد. اما تفکر نکنم با امکانات و متخصصین گوگل خیلی ارتفاع بکشد تا این ایرادات نیز حل خواهد شد.


چرا برخی از کمپانی‌های seo میگویند بک لینک و پیوند بخرید؟
هیچ کس از پول بدش نمی‌آید! مخصوصا وقتی که از مشتری‌هایت پول بگیری تا برای آنها بک لینک و پیوند بخری و خودت یکسری تارنما داشته باشی و مبلغی خرج نکنی. امیدوارم متوجه منظورم گردیده باشید.


در حالتی که بک لینک و پیوند بخریم چه می شود ؟
بک پیوند - بک لینک و پیوند ها - seo - بک پیوند بدون پول - خرید بک لینک و پیوند - گوگل - بک لینک و پیوند موثر - بک لینک و پیوند مضر

شاید او‌لین رخداد این باشد که مرتبه وبسایت شما برای دوران کوتاهی ارتقاء می یابد، البته بعداز مقطع کوتاهی افت می‌نماید و گوگل به دیده یک اسپمر به شما نگاه می‌نماید. پس لطفا اعتماد نمائید و دیگر بک لینک و پیوند نخرید و نفروشید.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: